Programy telewizyjne o książkach na kanałach polskich stacji w latach 2003-2018 : opis i dokumentacja
Autor: Kotuła, Sebastian Dawid
Programy telewizyjne o książkach na kanałach polskich stacji w latach 2003-2018. Opis i dokumentacja - opis wydawcyPrezentowana publikacja jest pierwszym na rodzimym rynku wydawniczym opracowaniem poświęconym w całości programom telewizyjnym o książkach.Czytelnik znajdzie tu dokumentację, informacje i dane dotyczące pełnego repertuaru programów proksiążkowych, które wyemitowano w latach 2003-2018 na kanałach polskich
stacji telewizji publicznej, prywatnej, regionalnej, edukacyjnej, satelitarnej, kablowej oraz internetowej. Wydawnictwo zawiera także charakterystykę najważniejszych z nich, przybliżając sposób, w jaki promowano i/lub starano się promować (realizowany scenariusz, wykorzystane środki i formy służące promocji) książki oraz czytelnictwo w tej szczególnej grupie programowej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Sebastian Dawid Kotuła. | ||||||||||||||
Hasła: | Książki Literatura Marketing Program telewizyjny Promocja czytelnictwa Polska Opracowanie | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2019. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 297 stron ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 267-293. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo | Literaturoznawstwo Media i komunikacja społeczna Zakres czasowy: | 2003-2018 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Powiązane zestawienia: | Książka | Literatura Marketing Programy telewizyjne Promocja czytelnictwa Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.208
Numer inw.: 58208
Dostępność: tylko na miejscu