Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych
Autor: Szuman-Dobska, Monika.
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015. W opracowaniu omówiono m.in.: charakterystykę koncepcji total quality management (TQM), percepcję jakości usług
medycznych, znaczenie relacji profesjonalista?pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, istotę systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008, proces wdrażania systemu i korzyści wynikające z certyfikacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Dobska, Paweł Dobski. | ||||||||||||||
Hasła: | Marketing partnerski Służba zdrowia Zarządzanie jakością (TQM) Monografia | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 282, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach [239]-280. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i Marketing | Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Dobski, Paweł. Autor | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)