Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20200123153541070904 / Katalog / Szczegóły pozycji

Strategia lean - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategia lean : kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej / Michael Ballé, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume ; przekład: Bartosz Sałbut.
Okładka pozycji Strategia lean : kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

Strategia lean : kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

Tytuł oryginału: "Lean strategy : using lean to create competitive advantage, unleash innovation, and deliver sustainable growth,".
"Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej "




Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby?Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność?Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji?Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy?Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?Odkąd dwie dekady temu Toyota

wypracowała system zarządzania lean, firmy z całegoświata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.Książka "Strategia lean" obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać - aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta - i tylko klienta.Myślenie lean to kompleksowa strategia biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu."Książka "Strategia lean" w przekonujący sposób wyjaśnia, że doskonałości operacyjnejnie da się osiągnąć wyłącznie dobrymi chęciami kierownictwa i że wymaga ona realizacji konsekwentnego oddolnego procesu rozwojowego."Jeffrey K. Liker, autor książki "Droga Toyoty", profesor inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan"Książka "Strategia lean" stawia mocną tezę, zgodnie z którą myślenie lean należy rozpatrywać przede wszystkim w kategoriach metody przeobrażania firmy w system strategicznego pozyskiwania wiedzy, która mogłaby zapewnić firmie trwałą przewagę konkurencyjną w obliczu przełomowych zdarzeń w branży. Pokazuje, że dzięki wdrożeniu myślenia lean jako narzędzia strategicznego każda firma może odnieść sukces, dokonując zasadniczego przełomu w swojej branży."John Shook, prezes Lean Enterprise Institute"Ta ważna książka to coś więcej niż zbiór informacji o powszechnie dziś używanychnarzędziach lean. To opis kompleksowej, a przy tym rewolucyjnej strategii."James P. Womack, współautor książek "Maszyna, która zmieniła świat" oraz "Lean thinking- szczupłe myślenie", założyciel Lean Enterprise Institute Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Michael Ballé, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume ; przekład: Bartosz Sałbut.
Seria:Zarządzanie
Hasła:Innowacje
Konkurencyjność
Przedsiębiorstwo
Szczupłe zarządzanie
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2019.
Opis fizyczny:367, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: The lean strategy : using lean to create competitive advantage, unleash innovation, and deliver sustainable growth.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Ballé, Michael. (1965- ). Autor

Chaize, Jacques. (1960- ). Autor

Fiume, Orest J. Autor

Jones, Daniel T. Autor

Sałbut, Bartosz. Tłumaczenie

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 005
Numer inw.: 46055
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy