Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Sztuka dla biznesu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek ; [przekład Edyta Jaczewska].
Okładka pozycji Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji

Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji




Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w

rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem. "Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego - sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów." - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (.). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek ; [przekład Edyta Jaczewska].
Hasła:Kreatywność
Organizacja
Przedsiębiorstwo
Przywództwo
Sztuka
Zarządzanie
Opracowanie
Kultura i sztuka
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Wydanie:Wydanie 1 - 2 dodruk.
Opis fizyczny:312, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach. Streszczenie w języku angielskim.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Kultura i sztuka
Powstanie dzieła:2019 r.
Twórcy:Jaczewska, Edyta. Tłumaczenie

Wojtczuk-Turek, Agnieszka. Redakcja

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 005
Numer inw.: 80890
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy