![Okładka książki Przygotowanie do nauki pisania : ćwiczenia grafomotoryczne według Hany Tymichovej : przewodnik metodyczny dla rodziców i nauczycieli / Marta Bogdanowicz.](okladki/ISBN/8371/8371341385.jpg)
![Okładka pozycji Przygotowanie do nauki pisania : ćwiczenia grafomotoryczne według Hany Tymichovej : przewodnik metodyczny dla rodziców i nauczycieli](okladki/ISBN/8371/8371341385.jpg)
Przygotowanie do nauki pisania : ćwiczenia grafomotoryczne według Hany Tymichovej : przewodnik metodyczny dla rodziców i nauczycieli
Autor: Bogdanowicz, Marta
Pozycja składa się z dwóch części: niewielkiego przewodnika metodycznego i 80 kart (formatu A4) z rysunkami przygotowującymi dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do pisania. Ćwiczenia grafomotoryczne przygotowują nie tylko do nauki pisania (i rysowania), lecz także korygują źle wykształcone nawyki ruchowe u dzieci starszych.
Odpowiedzialność: | Marta Bogdanowicz. | ||||||||||||||
Hasła: | Ćwiczenia i zadania Dysleksja i dysgrafia Nauka pisania Pisanie Ćwiczenia grafomotoryczne Nauczanie początkowe Poradnik Edukacja i pedagogika | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 9. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 12 stron, [80] kart tablic luzem : ilustracje ; 30 cm. Uwagi: | Pozycja zalecana przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Bibliografia na stronie 12. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Powstanie dzieła: | 2003 r. | Odbiorcy: | Nauczyciele nauczania początkowego. Rodzice. Nauczanie początkowe. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
![Zdjęcie Bogdanowicz, Marta](focie/979958530_20200416141703.jpg)
Bogdanowicz, Marta
Marta Bogdanowicz ur. 1943 – psycholog kliniczny dziecięcy, prof. dr hab., była dyrektor Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego, założycielka, wieloletnia przewodnicząca, a obecnie wiceprzewodnicząca Polskiego Towarzystwa Dysleksji 1990, wiceprzewodnicząca Europejskiego Towarzystwa Dysleksji European Dyslexia Association, członek międzynarodowych towarzystw naukowych. Jej zainteresowania, prace i badania dotyczą głównie psychologii klinicznej dziecka, dysleksji rozwojowej, leworęczności, profilaktyki niepowodzeń szkolnych i terapii pedagogicznej. Opracowała kilka narzędzi [>>]