Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania - opis wydawcyPodstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych.Autorzy każdego z
rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. | ||||||||||||||
Hasła: | Badania marketingowe Jakość produktu Jakość usług Konsumenci (ekonomia) Rynek Monografia Praca zbiorowa Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2019. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 226 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia przy pracach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Milic-Czerniak, Róża. Redakcja | Powiązane zestawienia: | Badania marketingowe | Jakość produktu Konsumenci (ekon.) Rynek - badanie Jakość usług Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 57.914
Numer inw.: 57914
Dostępność: tylko na miejscu