Marketing Drakuli : jak zarabiać na ludzkich strachach
Tytuł oryginału: "Dracula`s marketing : the art of making money on human fears,".
Autor: Kozulâ, Igor` Ivanovič.
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany
taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow ; przełożył z języka rosyjskiego Jan Cichocki. | ||||||||
Hasła: | Fobia społeczna Marketing Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2019. | ||||||||
Opis fizyczny: | 208 stron ; 21 cm. Forma gatunek: | Książki . Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Twórcy: | Cichocki, Jan. Tłumaczenie | Koro, Nikolas Rudol`fovič. Autor Pavlov, Sergej Vladimirovič. Autor Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)