Strategiczny podstęp : umiejętność wygrywania w biznesie
Autor: Staniszewski, Marek.
Odpowiedzialność: | Marek Staniszewski. | ||||||||||
Hasła: | Konkurencja Planowanie strategiczne Rynek Strategia zarządzania Opracowanie Zarządzanie i marketing | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, copyright 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 212 stron : ilustracje ; 22 cm. Uwagi: | Bibliografia strony 205-212. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2009 r. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Staniszewski, Marek
Założyciel firmy Heuristica. Certyfikowany trener biznesu i coach, wykładowca, doradca i autor. Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, IBD Business School, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim [>>]