Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




To jest marketing! - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki To jest marketing! : nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć / Seth Godin ; przekład Anita Doroba ; wstęp do wydania polskiego Jacek Kotarbiński.
Okładka pozycji To jest marketing! : nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

To jest marketing! : nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Tytuł oryginału: "This is marketing you can`t be seen until you learn to see, ".

Autor: Godin, Seth.




Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin

nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,- a przede wszystkim - jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Seth Godin ; przekład Anita Doroba ; wstęp do wydania polskiego Jacek Kotarbiński.
Hasła:Marketing
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2019.
Opis fizyczny:292 [9] stron : ilustracje ; 22 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Praca, kariera, pieniądze
Powstanie dzieła:2018 r.
Twórcy:Doroba, Anita. Tłumaczenie

Kotarbiński, Jacek. Wstęp

Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 339
Numer inw.: 62665
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 19476
Numer inw.: 19476
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy