E-przedsiębiorczość : zasady i praktyka
Autor: Bednarczyk, Małgorzata
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka - opis wydawcyPublikacja stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowejE-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują
się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego."Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom - przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę [.], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. [.] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną - obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości".Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod redakcją naukową Małgorzaty Bednarczyk, Marty Najdy-Janoszki, Sebastiana Kopery ; autorzy Michał Brański, Małgorzata Bednarczyk, Sebastian Kopera, Marta Najda-Janoszka, Maria Nowina-Konopka, Alina Kozarkiewicz, Anna Miotk, Monika Łada, Marta Kołodziej-Hajdo, Ewa Wszendybył-Skulska, Wojciech Przybylaki, Marek Damaszek, Tomasz Wilczyński. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Gospodarka elektroniczna Marketing elektroniczny Portale internetowe Przedsiębiorstwo internetowe Przedsiębiorstwo wirtualne Podręcznik Gospodarka, ekonomia, finanse Informatyka i technologie informacyjne | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 288, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Informatyka i technologie informacyjne Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Brański, Michał. Autor | Damaszek, Marek. Autor Kołodziej-Hajdo, Marta. (1985-). Autor Kopera, Sebastian. Redakcja naukowa Kozarkiewicz-Chlebowska, Alina. Autor Łada, Monika. Autor Miotk, Anna. Autor Najda-Janoszka, Marta. Redakcja Nowina-Konopka, Maria. Autor Przybylski, Wojciech. Autor Wilczyński, Tomasz. Autor Wszendybył, Ewa. Autor Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Gospodarka elektroniczna | Marketing elektroniczny Portal internetowy Przedsiębiorstwo wirtualne Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)