Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20190913103328077474 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka.
Okładka pozycji Marketing mobilny

Marketing mobilny




Marketing mobilny - opis wydawcyDziałania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0, gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka.
Hasła:2001-
Aplikacja mobilna
Komunikacja marketingowa
Marketing mobilny
Public relations w internecie
Urządzenia mobilne
Praca zbiorowa
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2019.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 163-169.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Twórcy:Dejnaka, Agnieszka. Redakcja

Powiązane zestawienia:Aplikacja mobilna
Komunikacja marketinowa
Marketing mobilny
Urządzenia mobilne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 57.721
Numer inw.: 57721
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy