E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse
Autor: Skorupska, Justyna.
E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse - opis wydawcyKsiążka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne
narzędzia zarządcze.Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.Jacek Kotarbiński
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Justyna Skorupska. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Handel elektroniczny Konsumenci (ekonomia) Marketing wartości Model biznesowy Zarządzanie strategiczne Materiały pomocnicze Opracowanie Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 147-149. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2011-2016 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Przedsiębiorcy. | Powiązane zestawienia: | Handel elektroniczny | Konsumenci (ekon.) Zarządzanie strategiczne Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 57.674
Numer inw.: 57674
Dostępność: tylko na miejscu