Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Model biznesu sieci przedsiębiorstw - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Model biznesu sieci przedsiębiorstw : budowa, identyfikacja, ocena / Marian Oliński.
Okładka pozycji Model biznesu sieci przedsiębiorstw : budowa, identyfikacja, ocena

Model biznesu sieci przedsiębiorstw : budowa, identyfikacja, ocena

Autor: Oliński, Marian.




Model biznesu sieci przedsiębiorstw. Budowa, identyfikacja, ocena - opis wydawcy"Przyjęta przez autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i prawidłowa. Pozwala na jednoznaczne określenie granic

sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu biznesu takiej sieci oraz przeprowadzenie oceny tego modelu. Sformułowana teoretycznie i zweryfikowana empirycznie w drodze badań naukowych koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw nadaje się do stosowania w praktyce gospodarczej, co stanowi jej dodatkowy walor. (...) Podkreślić przy tym należy wysoką jakość przeprowadzonych prac badawczych, ich nowatorstwo oraz duży nakład pracy, jaki niewątpliwie trzeba było ponieść, aby uzyskać tak doniosły efekt" - dr hab. Tadeusz Falencikowski, prof. nadzw. Politechniki Gdańskiej."Sieciowa perspektywa analizy współpracy przedsiębiorstw, do której odwołuje się autor w badaniach prezentowanych w monografii, odpowiada aktualnym trendom dociekań naukowych. (...) Drugim niezwykle cennym elementem, wokół którego koncentruje swoje badania autor, jest koncept modelu biznesu, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat tworzący jedną z najistotniejszych perspektyw badawczych w obszarze zarządzania strategicznego. (...) Co niezwykle istotne w ocenie aktualności i wartości monografii, autor postanowił połączyć w swoich rozważaniach obie te perspektywy, podejmując problem budowy, identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. Uważam, że to połączenie jest innowacyjnym wkładem do rozwoju badań nad strategiami przedsiębiorstw funkcjonujących w układach sieciowych, a więc jednym z najbardziej aktualnych obszarów badań w zakresie zarządzania strategicznego. Zaproponowana przez autora koniunkcja obu tych zagadnień stanowi równocześnie istotne wyzwanie badawcze" - dr hab. Grzegorz Bełz, prof. nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Marian Oliński.
Hasła:2001-
Model biznesowy
Przedsiębiorstwo
Sieć międzyorganizacyjna
Polska
Monografia
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Opis fizyczny:371 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 349-362.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Powiązane zestawienia:Przedsiębiorstwo
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 57.607
Numer inw.: 57607
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy