Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw
Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw - opis wydawcyZ przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw. Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, mają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu
działań w zakresie internacjonalizacji.Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie słusznych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, aby osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej. Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na stosowaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, ale prawdopodobnie nie przyniosłoby spektakularnych rozwiązań, pozwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto by zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej.Jaka jest więc ostateczna, najistotniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań?Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najlepszych w biznesie, ale nie myśl, że sukces jest przypisany tylko im. Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Beata Stępień ; autorzy: Beata Stępień, Małgorzata Bartosik-Purgat, Lidia Danik, Alicja Hadryś-Nowak, Agnieszka Kaczmarek, Agata Linkiewicz, Henryk Mruk, Łukasz Puślecki, Jerzy Schroeder, Michał Staszków, Rafał Śliwiński, Barbara Wilczyńska, Sonia Woś. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Przedsiębiorstwo Zarządzanie Polska Praca zbiorowa Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2018. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 244, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Twórcy: | Bartosik-Purgat, Małgorzata. Autor | Danik, Lidia. Autor Hadryś-Nowak, Alicja. Autor Jankowiak-Kaczmarek, Agnieszka. Autor Linkiewicz, Agata. Autor Mruk, Henryk. Autor Puślecki, Łukasz. Autor Schroeder, Jerzy. Autor Staszków, Michał. Autor Stępień, Beata. Redakcja Śliwiński, Rafał. Autor Wilczyńska, Barbara. Autor Woś, Sonia. Autor Autor Przeznaczenie: | Książka przeznaczona dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego. | Książka przeznaczona dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego. Odbiorcy: | Studenci. Nauczyciele akademiccy. Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie | Przedsiębiorstwo Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 57.598
Numer inw.: 57598
Dostępność: tylko na miejscu