Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Autor: Karpińska-Krakowiak, Małgorzata.
Kapitał marki w mediach społecznościowych - opis wydawcyMedia społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów.Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału
marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Małgorzata Karpińska-Krakowiak. | ||||||||||||||
Hasła: | 1901-2000 1945-1989 1989-2000 2001- Komunikowanie marketingowe Konsumenci (ekonomia) Marka (ekonomia) Marketing elektroniczny Media społecznościowe Monografia Media i komunikacja społeczna Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 175 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 133-162. Streszczenie w języku angielskim. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 1983-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Konsumenci (ekon.) Marka (ekonomia) Marketing elektroniczny Media społecznościowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 57.484
Numer inw.: 57484
Dostępność: tylko na miejscu