Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20190515104714001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

Kapitał marki w mediach społecznościowych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta / Małgorzata Karpińska-Krakowiak.
Okładka pozycji Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta

Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta

Autor: Karpińska-Krakowiak, Małgorzata.




Kapitał marki w mediach społecznościowych - opis wydawcyMedia społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów.Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału

marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Małgorzata Karpińska-Krakowiak.
Hasła:1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Marketing elektroniczny
Media społecznościowe
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:175 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 133-162. Streszczenie w języku angielskim.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1983-2017 r.
Powstanie dzieła:2018 r.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Marka (ekonomia)
Marketing elektroniczny
Media społecznościowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 57.484
Numer inw.: 57484
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy