Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Wewnętrzny atut - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wewnętrzny atut : strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy / Robert H. Bloom ; przy współpracy Dave`a Contiego ; [przekład Dorota Dziewońska].
Okładka pozycji Wewnętrzny atut : strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Wewnętrzny atut : strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Tytuł oryginału : "Inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business".

Autor: Bloom, Robert H.




Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu

wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestlé i L`Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy. Proces odkrywania możliwości wzrostu to przedstawiona prostym językiem metoda osiągania celów biznesowych wyrażona w czterech krokach. Niezależnie od tego, czy jesteś członkiem kadry kierowniczej, czy przedsiębiorcą, ten proces umożliwi ci dostrzeżenie prawdziwej wartości twojego przedsiębiorstwa. Zrozumiesz, kim są twoi klienci, czego tak naprawdę potrzebują i jakie oferty powinieneś do nich kierować, aby zechcieli korzystać z twoich produktów. Opracujesz również metody podejmowania kreatywnych działań, służących podkreśleniu twojego wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości obecnych i potencjalnych klientów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Robert H. Bloom ; przy współpracy Dave`a Contiego ; [przekład Dorota Dziewońska].
Seria:Biznes
Hasła:Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo
Poradnik
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009.
Opis fizyczny:264 strony : ilustracje ; 21 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2008 r.
Twórcy:Conti, Dave. Autor

Dziewońska, Dorota. Tłumaczenie

Odbiorcy:Menedżerowie.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56

Sygnatura: Archiwum: 658
Numer inw.: 60082
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy