Wewnętrzny atut : strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy
Tytuł oryginału : "Inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business".
Autor: Bloom, Robert H.
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu
wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestlé i L`Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy. Proces odkrywania możliwości wzrostu to przedstawiona prostym językiem metoda osiągania celów biznesowych wyrażona w czterech krokach. Niezależnie od tego, czy jesteś członkiem kadry kierowniczej, czy przedsiębiorcą, ten proces umożliwi ci dostrzeżenie prawdziwej wartości twojego przedsiębiorstwa. Zrozumiesz, kim są twoi klienci, czego tak naprawdę potrzebują i jakie oferty powinieneś do nich kierować, aby zechcieli korzystać z twoich produktów. Opracujesz również metody podejmowania kreatywnych działań, służących podkreśleniu twojego wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości obecnych i potencjalnych klientów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Robert H. Bloom ; przy współpracy Dave`a Contiego ; [przekład Dorota Dziewońska]. | ||||||||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||||||||
Hasła: | Obsługa klienta Przedsiębiorstwo Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 264 strony : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Tytuł oryginału: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2008 r. | Twórcy: | Conti, Dave. Autor | Dziewońska, Dorota. Tłumaczenie Odbiorcy: | Menedżerowie. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)