Jakość usług medycznych : ocena statystyczna : podstawy metodyczne
Autor: Detyna, Beata.
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w
wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Beata Detyna, Jerzy Detyna. | ||||||||||||||
Hasła: | 2001- Służba zdrowia Polska Medycyna i zdrowie | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2011. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 346, [4] strona : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 285-297. | Forma gatunek: | Książki. Medycyna i zdrowie. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Medycyna i zdrowie | Twórcy: | Detyna, Jerzy. Autor | Przeznaczenie: | Dla pacjentów, lekarzy, pielęgniarek, pracowników laboratoriów, aptek szpitalnych. | Dla pacjentów, lekarzy, pielęgniarek, pracowników laboratoriów, aptek szpitalnych. Odbiorcy: | Studenci. Lekarze. Opiekunowie medyczni. Pielęgniarki i pielęgniarze. Pracownicy naukowi. Pracownicy samorządowi. Szkoły wyższe. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 61
Numer inw.: 60980
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni