Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę
Tytuł oryginału : "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand".
Autor: Pringle, Hamish.
Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest "gwarancją" jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu... dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy,
ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzy uczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania. Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle`a jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Hamish Pringle, William Gordon ; przekład Wanda Grajkowska. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Benchmarking Marka własna Marketing Promotorzy marki Zarządzanie Opracowanie Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 2. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 392 strony : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia i netografia. Indeks na stronach: 384-392. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2001 r. | Twórcy: | Gordon, William. Autor | Grajkowska, Wanda. Tłumaczenie Odbiorcy: | Przedsiębiorcy. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)