Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20190207191427059246 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Okładka pozycji Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Autor: Johann, Maria.




Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - opis wydawcyTematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych.W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej.

Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Maria Johann.
Hasła:Marketing
Przedsiębiorstwo turystyczne
Satysfakcja konsumentów
Turystyka
Usługi turystyczne
Podręcznik
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2019.
Opis fizyczny:225 stron : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 203-217.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2019 r.
Przeznaczenie:Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pacowników przedsiębiorstw tutystycznych.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pacowników przedsiębiorstw tutystycznych.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Marketing
Przedsiębiorstwo turystyczne
Satysfakcja konsumentów
Turystyka
Usługi - turystyka
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 338 Turystyka
Numer inw.: 60797
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 57.332
Numer inw.: 57332
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Strategie marketingowe w turystyce  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy