Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor: Johann, Maria.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - opis wydawcyTematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych.W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej.
Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maria Johann. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Marketing Przedsiębiorstwo turystyczne Satysfakcja konsumentów Turystyka Usługi turystyczne Podręcznik Edukacja i pedagogika Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2019. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 225 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 203-217. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2019 r. | Przeznaczenie: | Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pacowników przedsiębiorstw tutystycznych. | Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pacowników przedsiębiorstw tutystycznych. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Przedsiębiorstwo turystyczne Satysfakcja konsumentów Turystyka Usługi - turystyka Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)