E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.Książka pod redakcją
prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja Grzegorz Mazurek. | ||||||||
Hasła: | Marketing elektroniczny Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. | ||||||||
Opis fizyczny: | 482 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Wydanie w nowej szacie graficznej. Bibliografia, netografia przy pracach. | Twórcy: | Mazurek, Grzegorz. Redakcja | Przeznaczenie: | Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów. | Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)