Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec.
Okładka pozycji Narzędzia Google dla e-commerce

Narzędzia Google dla e-commerce

Autor: Marzec, Krzysztof.

Notka biograficzna



Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela

profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krzysztof Marzec.
Seria:Onepress
Hasła:Google AdWords
Google Analytics
Marketing elektroniczny
Reklama internetowa
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2018.
Wydanie:Wyd. 2 poszerz.
Opis fizyczny:236 s. : il. ; 21 cm.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp (7)
  2. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
  3. Od czego zacząć? (9)
  4. Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
  5. Jaki sklep wybrać? (12)
  6. Idea łączenia kont Google (14)
  7. 2. Google Search Console (15)
  8. Weryfikacja witryny (15)
  9. Panel (18)
  10. Wiadomości (18)
  11. Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
  12. Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
  13. Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
  14. Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
  15. Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
  16. Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
  17. Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
  18. Indeks Google (35)
  19. Indeksowanie (36)
  20. Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
  21. Web Tools/Inne zasoby (43)
  22. Nowa wersja Google Search Console (45)
  23. Podsumowanie (47)
  24. 3. Google Moja Firma (49)
  25. Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
  26. Uruchomienie wizytówki (50)
  27. Weryfikacja wizytówki (52)
  28. Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
  29. Dostęp i import (55)
  30. Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
  31. Statystyki (58)
  32. 4. Optymalizacja sklepu (61)
  33. Audyt SEO (62)
  34. Narzędzia (63)
  35. Domena (66)
  36. Skanowanie strony - crawler (68)
  37. Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
  38. Profil linków (84)
  39. Dodatkowe ulepszenia (91)
  40. Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)
  41. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)
  42. Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
  43. Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
  44. Planer słów kluczowych (103)
  45. Zmiany trendów słów kluczowych (110)
  46. Trendy mobilne (113)
  47. Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
  48. Analiza konkurencji (118)
  49. Wdrożenie bazy (123)
  50. 6. AdWords (127)
  51. Strategia działań w AdWords (129)
  52. AdWords a pozycjonowanie (130)
  53. Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
  54. Grupa reklam (142)
  55. Słowa kluczowe i dopasowania (143)
  56. Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
  57. Analiza kampanii (155)
  58. Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
  59. Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
  60. Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
  61. Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
  62. Remarketing (170)
  63. Reklama w sieci reklamowej Google (175)
  64. Inne możliwości AdWords (178)
  65. Dlaczego warto używać AdWords (188)
  66. 7. Google Analytics (191)
  67. Raporty w Google Analytics (191)
  68. Jak działa Google Analytics? (192)
  69. Zakładanie konta GA (193)
  70. Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
  71. Wdrożenie konwersji (201)
  72. Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
  73. Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
  74. Analiza danych dla zaawansowanych (213)
  75. Pułapki przy wdrażaniu (214)
  76. Zakończenie (217)
  77. A. Lista blogów (219)
  78. B. Minisłowniczek (221)
  79. C. Google Data Studio (223)
  80. Przykładowy raport (226)
  81. D. Google Optimize (229)

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

DWM
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 853 01 71

Sygnatura: 2382
Numer inw.: 2382
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Marzec, Krzysztof

Marzec, Krzysztof

Krzysztof Marzec – polski kompozytor, gitarzysta, aranżer, producent muzyczny. Współtwórca audycji dla dzieci Tik-Tak, kompozytor i aranżer piosenek do Ciuchci, Budzika, Jedyneczki, Domisiów i Misia i Margolci. W latach 1986–1999 był odtwórcą roli Pana Tik-Taka Krzysia w programie telewizyjnym Tik-Tak. Jest autorem muzyki do większości piosenek dziecięcego zespołu Fasolki, pisał też dla L.O.27 i Sweet Joy. Wcześniej grał na gitarze w grupie ZOO. Od 2012 gra na gitarze w zespole The Plants.

Źródło: wikipedia.org






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Narzędzia Google dla e-commerce  1Okładka książki  Piosenki z nowego plecaka Tik Taka [Dokument dźwiękowy] : śpiewają Fasolki.  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy