Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autor: Kall, Jacek.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? - opis wydawcyMarka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu
marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Branding (marketing) Konsumenci Moda Towary markowe Znak towarowy Opracowanie Psychologia Socjologia i społeczeństwo Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 222 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 215-222. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Socjologia i społeczeństwo | Psychologia Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2018 r. | Twórcy: | Perchla-Włosik, Aleksandra. Autor | Raciniewska, Alicja. Autor Sempruch-Krzemińska, Katarzyna. Autor Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Kadra naukowa. Menedżerowie. | Powiązane zestawienia: | Znaki towarowe | Konsumenci (ekon.) Moda Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.885
Numer inw.: 56885
Dostępność: tylko na miejscu