Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20181031121646028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marka modowa - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? / Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska.
Okładka pozycji Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Autor: Kall, Jacek.




Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? - opis wydawcyMarka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu

marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska.
Hasła:Branding (marketing)
Konsumenci
Moda
Towary markowe
Znak towarowy
Opracowanie
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018.
Opis fizyczny:222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 215-222.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2018 r.
Twórcy:Perchla-Włosik, Aleksandra. Autor

Raciniewska, Alicja. Autor

Sempruch-Krzemińska, Katarzyna. Autor

Odbiorcy:Szkoły wyższe. Kadra naukowa. Menedżerowie.
Powiązane zestawienia:Znaki towarowe
Konsumenci (ekon.)
Moda
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.885
Numer inw.: 56885
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Jak zbudować silną markę od podstaw  1Okładka książki  Reklama  2Okładka książki  Reklama  3Okładka książki  Reklama  4Okładka książki  Reklama  5Okładka książki  Silna marka: istota i kreowanie  6Okładka książki  Zarządzanie marką  7




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy