Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Tytuł oryginału: "Ogilvy on advertising in the digital age, ".
Autor: Young, Miles
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - opis wydawcyDavid Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom
reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. | ||||||||||||||||
Hasła: | Ogilvy, David - (1911-1999) 1901-2000 1945-1989 1989-2000 2001- Cyberkultura Internet Komputeryzacja Reklama internetowa Reklama Społeczeństwo informacyjne Opracowanie Media i komunikacja społeczna Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 286, [2] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie, mapy, portrety, wykresy ; 26 cm. Uwagi: | Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age. Bibliografia na stronie 277. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 1958-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Twórcy: | Zagrodzki, Michał. Tłumaczenie | Powiązane zestawienia: | Komputery - stosowanie | Reklama Społeczeństwo informacyjne Cyberkultura Internet Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.878
Numer inw.: 56878
Dostępność: tylko na miejscu