Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20181031102712057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki.
Okładka pozycji Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Tytuł oryginału: "Ogilvy on advertising in the digital age, ".

Autor: Young, Miles




Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - opis wydawcyDavid Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom

reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki.
Hasła:Ogilvy, David - (1911-1999)
1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Cyberkultura
Internet
Komputeryzacja
Reklama internetowa
Reklama
Społeczeństwo informacyjne
Opracowanie
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:286, [2] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie, mapy, portrety, wykresy ; 26 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age. Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1958-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Zagrodzki, Michał. Tłumaczenie

Powiązane zestawienia:Komputery - stosowanie
Reklama
Społeczeństwo informacyjne
Cyberkultura
Internet
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.878
Numer inw.: 56878
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy