Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych
Autor: Piątkowska, Monika
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez - opis wydawcyKsiążka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej
wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia ; Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji. | ||||||||||||||||
Hasła: | Komunikowanie marketingowe Marketing Sponsoring Sport Opracowanie Kultura fizyczna i sport Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji, 2018. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 117, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, strony internetowe na stronach 157-173. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Kultura fizyczna i sport Powstanie dzieła: | 2018 r. | Twórcy: | Gocłowska, Sylwia. Autor | Przeznaczenie: | Książka polecana jest w szczególności studentom różnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego. | Książka polecana jest w szczególności studentom różnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.857
Numer inw.: 56857
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Piątkowska, Monika
Monika Piątkowska – polska dziennikarka, pisarka, żona Leszka Talki.
Studiowała dziennikarstwo i politologię. Współpracuje z Gazetą Wyborczą i magazynem Pani. Wspólnie z mężem pisała felietony obyczajowe dla Gazety Telewizyjnej, których wybór ukazał się nakładem wydawnictwa W.A.B. „Talki w wielkim mieście”, „Talki z resztą”. W 2006 roku ukazała się jej debiutancka powieść „Krakowska żałoba”, a w 2009 zbiór opowiadań „Nikczemne historie”.
Źródło: Wikipedia
lubimyczytac.pl