Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Moda i modele - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk.
Okładka pozycji Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie

Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie

Autor: Spychalska-Wojtkiewicz, Monika.




Moda i modele - opis wydawcyOtoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach gospodarczych. Tym samym istotnym staje się, by identyfikować zachodzące zmiany, badać ich naturę oraz przewidywać ich kierunek. Pomocna w tym zakresie staje się

umiejętna analiza otoczenia bliższego oraz dalszego, badanie rynku, a następnie modelowanie biznesowe. Aspekty te są szczególnie istotne w kontekście złożonego i ryzykownego procesu wdrażania w przedsiębiorstwach innowacji, jak i w zastosowaniu koncepcji zarządzania designem.Książka prezentuje podejście do modelowania biznesowego poprzez zagadnienia związane z modą, trendami, które mogą stanowić istotne wyzwania dla przedsiębiorstw, a w konsekwencji decydować o sukcesie lub porażce rynkowej.Modzie i trendom nie należy się poddawać. W celu skutecznego zarządzania nimi pomocne mogą być modele biznesowe, które pozwalają na tworzenie rzeczywistości gospodarczej, a nie jedynie bycie jej biernym odbiorcą. Co więcej, czynna analiza trendów, prowadzenie badań dotyczących otoczenia przedsiębiorstwa oraz zastosowanie designu jako elementu strategicznego w przedsiębiorstwie istotnie wspomóc może podmioty w walce o silną pozycję konkurencyjną na rynku.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk.
Hasła:Analiza i kreowanie trendów
Innowacje
Model biznesowy
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie strategiczne
Monografia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2018.
Wydanie:Wydanie pierwsze.
Opis fizyczny:142 strony : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 134-142.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2018 r.
Przeznaczenie:Monografia przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, przedstawicieli nauki, przedsiębiorców, studentów i pasjonatów tematyki zarządzania.
Monografia przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, przedstawicieli nauki, przedsiębiorców, studentów i pasjonatów tematyki zarządzania.
Powiązane zestawienia:Analiza strategiczna
Innowacje - zarządzanie
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.839
Numer inw.: 56839
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy