Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie
Autor: Spychalska-Wojtkiewicz, Monika.
Moda i modele - opis wydawcyOtoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach gospodarczych. Tym samym istotnym staje się, by identyfikować zachodzące zmiany, badać ich naturę oraz przewidywać ich kierunek. Pomocna w tym zakresie staje się
umiejętna analiza otoczenia bliższego oraz dalszego, badanie rynku, a następnie modelowanie biznesowe. Aspekty te są szczególnie istotne w kontekście złożonego i ryzykownego procesu wdrażania w przedsiębiorstwach innowacji, jak i w zastosowaniu koncepcji zarządzania designem.Książka prezentuje podejście do modelowania biznesowego poprzez zagadnienia związane z modą, trendami, które mogą stanowić istotne wyzwania dla przedsiębiorstw, a w konsekwencji decydować o sukcesie lub porażce rynkowej.Modzie i trendom nie należy się poddawać. W celu skutecznego zarządzania nimi pomocne mogą być modele biznesowe, które pozwalają na tworzenie rzeczywistości gospodarczej, a nie jedynie bycie jej biernym odbiorcą. Co więcej, czynna analiza trendów, prowadzenie badań dotyczących otoczenia przedsiębiorstwa oraz zastosowanie designu jako elementu strategicznego w przedsiębiorstwie istotnie wspomóc może podmioty w walce o silną pozycję konkurencyjną na rynku.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. | ||||||||||||||
Hasła: | Analiza i kreowanie trendów Innowacje Model biznesowy Przedsiębiorstwo Zarządzanie strategiczne Monografia Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2018. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 142 strony : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 134-142. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2018 r. | Przeznaczenie: | Monografia przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, przedstawicieli nauki, przedsiębiorców, studentów i pasjonatów tematyki zarządzania. | Monografia przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, przedstawicieli nauki, przedsiębiorców, studentów i pasjonatów tematyki zarządzania. Powiązane zestawienia: | Analiza strategiczna | Innowacje - zarządzanie Przedsiębiorstwo Zarządzanie strategiczne Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.839
Numer inw.: 56839
Dostępność: tylko na miejscu