Siła narracji marketingowej : jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
Autor: Bujko, Mirosław M.
Odpowiedzialność: | Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski. | ||||||||||
Hasła: | Komunikacja marketingowa | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2018. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 232 strony : ilustracje ; 22 cm. Uwagi: | U góry 4 strony okładki : Marketing. | Twórcy: | Hejnowski, Sebastian. Autor | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Sygnatura: Rewersy: 33
Numer inw.: 87186
Dostępność: wypożyczana na 14 dni
Notka biograficzna:
Bujko, Mirosław M
Mirosław M. Bujko ur. 1951 ? polski pisarz, muzykolog, doktor nauk humanistycznych, dziennikarz i publicysta. Pracuje w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie. Od lat praktykuje iaidō – tradycyjną sztukę japońskiego miecza. Debiutował w 2003 roku napisaną dziesięć lat wcześniej Księgą uczynków Nowy Świat 2003. Opublikował trylogię sensacyjną, którą tworzą książki „Złoty Pociąg” W.A.B. 2006, „Czerwony Byk” W.A.B. 2007 oraz „Wyspy Szerszenia” W.A.B. 2008. Jego powieści były tłumaczone na języki niemiecki [>>]