Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
Autor: Sulimowska-Formowicz, Monika.
Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej - opis wydawcySukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji
budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Sulimowska-Formowicz. | ||||||||||||
Hasła: | Organizacja Przedsiębiorstwo Współdziałanie Monografia Zarządzanie i marketing | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2018. | ||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 270 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 240-268. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Powiązane zestawienia: | Organizacja | Przedsiębiorstwo Współdziałanie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.780
Numer inw.: 56780
Dostępność: tylko na miejscu