Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Content - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Content : elementarna cząstka marketingu : kompletny podręcznik do content marketingu / Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak, Jacek Środa.
Okładka pozycji Content : elementarna cząstka marketingu : kompletny podręcznik do content marketingu

Content : elementarna cząstka marketingu : kompletny podręcznik do content marketingu

Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content,".

Autor: Lieb, Rebecca.




Content. Elementarna cząstka marketingu - opis wydawcyContent, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki

sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak, Jacek Środa.
Hasła:2001-
Content marketing
Poradnik
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Kraków : Znak Horyzont, 2018.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:254 strony : ilustracje, fotografie; 25 cm.
Uwagi:Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2009-2018 r.
Powstanie dzieła:2018 r.
Twórcy:Szymanski, Jaimy. Autor

Środa, Jacek. Tłumaczenie

Zawiślak, Marek. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Odbiorcy:Blogerzy. Dziennikarze. Menedżerowie.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.760
Numer inw.: 56760
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda 1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy