Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20180907143521057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami / Andrzej Grzebieniak.
Okładka pozycji Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

Autor: Grzebieniak, Andrzej.




Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami - opis wydawcyNa zarządzanie wiedzą można patrzeć zarówno z perspektywy makro, czyli gospodarki, jak i mikro, czyli przedsiębiorstw. Przyjęcie w książce perspektywy mikro oznaczało skoncentrowanie się na zbadaniu teoretycznych i empirycznych współzależności zachodzących między poziomem wiedzy w zakresie kreowania

relacji z klientami posiadanej przez przedsiębiorstwa sektora ubezpieczeń, czyli krajowe zakłady i towarzystwa ubezpieczeń, a uzyskiwanymi przez nie wynikami finansowo-ekonomicznymi. Zarządzanie wiedzą oznacza gospodarowanie wiedzą i dotyczy procesów tworzenia wiedzy, jej kodyfikacji, porządkowania, magazynowania, odnajdowania, stosowania i transferu. Jest to szczególnie ważne w przypadku przedsiębiorstw ubezpieczeniowych, gdzie budowanie relacji z klientami wpisuje się w fundamentalną zasadę działalności ubezpieczeniowej tych podmiotów jako instytucji zaufania publicznego. Działalność ubezpieczeniowa polega na wykonywaniu czynności ubezpieczeniowych związanych z oferowaniem i udzielaniem ochrony na wypadek ryzyka wystąpienia skutków zdarzeń losowych. Aby więc ubezpieczyć jakikolwiek przedmiot, osobę, instytucję, odpowiedzialność cywilną, trzeba dysponować szeroką wiedzą o naturze przedmiotu, możliwych uwarunkowaniach i wyłączeniach ochrony ubezpieczeniowej, a także m.in. o sposobach zawarcia umowy ubezpieczeniowej, kalkulacji stopy składki, zasadach likwidacji szkód itd. Pracownicy zakładów i towarzystw ubezpieczeń, podejmując każdą z tych czynności, muszą dysponować wszechstronną wiedzą, aby "interes ubezpieczeniowy" był korzystny dla nich i klientów.W książce podjęto próbę ustalenia odpowiedzi na pytanie, czy w przypadku zakładów ubezpieczeń wzrost poziomu wiedzy w zakresie kreowania relacji z klientami powoduje:Poprawienie ich wyników ekonomiczno-finansowych?Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów operacyjnych? Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów strategicznych?Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów dotyczących kształtowania kultury organizacyjnej?Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów dotyczących kreowania rozwiązań organizacyjnych?

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Grzebieniak.
Hasła:Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
2001-
Konsumenci (ekonomia)
Marketing partnerski
Polityka społeczna
Zakłady ubezpieczeniowe
Zarządzanie wiedzą
Polska
Case study (studium przypadku)
Monografia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Polityka, politologia, administracja publiczna
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o., 2018.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:336, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 315-328.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Polityka, politologia, administracja publiczna
Zakres czasowy:2008-2016 r.
Powstanie dzieła:2018 r.
Odbiorcy:Politycy. Menedżerowie.
Powiązane zestawienia:Zarządzanie wiedzą
Marketing partnerski
Polityka społeczna
Konsumenci (ekon.)
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.737
Numer inw.: 56737
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy