![Okładka książki Otwarte innowacje : perspektywa współpracy i zarządzania wiedzą / Agnieszka Sopińska, Patryk Dziurski.](okladki/ISBN/8380/8380302184.jpg)
![Okładka pozycji Otwarte innowacje : perspektywa współpracy i zarządzania wiedzą](okladki/ISBN/8380/8380302184.jpg)
Otwarte innowacje : perspektywa współpracy i zarządzania wiedzą
Autor: Sopińska, Agnieszka.
Odpowiedzialność: | Agnieszka Sopińska, Patryk Dziurski. | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Open innovation Przedsiębiorstwo Zarządzanie wiedzą Polska Materiały pomocnicze Opracowanie Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, copyright 2018. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 146 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 135-142. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2015-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Twórcy: | Dziurski, Patryk. Autor | Przeznaczenie: | Dla naukowców, doktorantów i studentów studiów II stopnia, a także praktyków gospodarczych. | Dla naukowców, doktorantów i studentów studiów II stopnia, a także praktyków gospodarczych. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Spis treści
- *
- Wstęp
- 1. Otwarte innowacje
- 1.1. Pojęcie i istota otwartych innowacji
- 1.2. Otwarte innowacje jako przedmiot badań
- *
- 2. Współpraca w otwartych innowacjach
- 2.1. Istota współpracy w otwartych innowacjach
- 2.2. Współpraca w otwartych innowacjach jako przedmiot badań
- 2.3. Modelowe strategie współpracy w otwartych innowacjach
- *
- 3. Zarządzanie wiedzą w otwartych innowacjach
- 3.1. Istota zarządzania wiedzą w otwartych innowacjach
- 3.2. Zarządzanie wiedzą w otwartych innowacjach jako przedmiot badań
- 3.3. Strategie zarządzania wiedzą w otwartych innowacjach
- 3.4. Modelowe strategie zarządzania wiedzą w otwartych innowacjach
- *
- 4. Podstawy metodyczne prowadzonych badań empirycznych
- 4.1. Przedmiot i cel badań
- 4.2. Metoda badawcza
- 4.3. Dobór próby badawczej
- 4.4. Ustalenie błędu oszacowania próby losowej
- 4.5. Charakterystyka badanych podmiotów
- *
- 5. Diagnoza zjawiska tworzenia otwartych innowacji na polskim rynku
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Skala zjawiska tworzenia otwartych innowacji na polskim rynku
- 5.3. Charakterystyka innowacji powstałych w modelu otwartym
- 5.4. Podsumowanie
- *
- 6. Współpraca przy tworzeniu otwartych innowacji na polskim rynku
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Zewnętrzni partnerzy uczestniczący w tworzeniu otwartych innowacji
- 6.3. Kryteria doboru zewnętrznych partnerów uczestniczących w tworzeniu otwartych innowacji
- 6.4. Formy współpracy z zewnętrznymi partnerami przy tworzeniu otwartych innowacji
- 6.5. Dominująca na polskim rynku strategia współpracy w otwartych innowacjach
- 6.6. Podsumowanie
- *
- 7. Zarządzanie wiedzą w otwartych innowacjach realizowanych na rynku polskim
- 7.1. Wprowadzenie
- 7.2. Postawa zewnętrznych partnerów wobec dzielenia się wiedzą w procesie tworzenia otwartych innowacji na rynku polskim
- 7.3. Koordynatorzy przepływu wiedzy w otwartych innowacjach
- 7.4. Prawa własności do innowacji powstałych w modelu otwartym
- 7.5. Dominujące na polskim rynku strategie zarządzania wiedzą w otwartych innowacjach
- 7.6. Skala zjawiska ochrony wiedzy i dzielenia się wiedzą w otwartych innowacjach na rynku polskim
- 7.7. Wpływ innowacji realizowanych we współpracy z zewnętrznymi partnerami na poziom zasobów wiedzy przedsiębiorstw
- 7.8. Podsumowanie
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 005
Numer inw.: 59870
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni