Sieci wpływu : Psychologia perswazji online [E-book]
Tytuł oryginału : "Webs of influence : the psychology of online persuasion : the secret strategies that make us click,".
Autor: Nahai, Nathalie
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów."Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Odpowiedzialność: | Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. |
Hasła: | Marketing elekroniczny Perswazja Wpływ społeczny Poradnik Psychologia Zarządzanie i marketing |
Adres wydawniczy: | Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. |
Uwagi: | Liczba stron 279. Tytuł z ekranu tutułowego. |
Forma gatunek: | E-booki. Publikacje fachowe. |
Dziedzina: | Zarządzanie i marketing Psychologia |
Dostępne formaty: | |
Twórcy: | Guzowska- Dąbrowska,. Tłumaczenie |
Odbiorcy: | Specjaliści ds. marketingu. |
Powiązane zestawienia: | Wpływ społeczny |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)