Kompetencje i satysfakcja : identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
Autor: Springer, Agnieszka.
Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania - opis wydawcyZarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach, jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami
posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Springer. | ||||||||||||
Hasła: | 1901-2000 1989-2000 Przydatność zawodowa Rynek pracy Satysfakcja zawodowa Społeczeństwo informacyjne Opracowanie Socjologia i społeczeństwo Zarządzanie i marketing | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2018. | ||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 284 strony : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Załączniki na stronach 272-284. Bibliografia na stronach 248-271. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Socjologia i społeczeństwo | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2018 r. | Powiązane zestawienia: | Rynek pracy | Społeczeństwo informacyjne Satysfakcja zawodowa Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.620
Numer inw.: 56620
Dostępność: tylko na miejscu