Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Planowanie i rozwój nowych produktów - opis wydawcyKsiążka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych
produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.). | ||||||||||||||
Hasła: | Nowy produkt Zarządzanie Opracowanie Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2018. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 273 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2015 r. | Twórcy: | Lis, Anna. Redakcja | Wirkus, Marek. Redakcja Powiązane zestawienia: | Zarządzanie | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.498
Numer inw.: 56498
Dostępność: tylko na miejscu