Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Planowanie i rozwój nowych produktów - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe / Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.).
Okładka pozycji Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe




Planowanie i rozwój nowych produktów - opis wydawcyKsiążka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych

produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.).
Hasła:Nowy produkt
Zarządzanie
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2018.
Wydanie:Wydanie II.
Opis fizyczny:273 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2015 r.
Twórcy:Lis, Anna. Redakcja

Wirkus, Marek. Redakcja

Powiązane zestawienia:Zarządzanie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.498
Numer inw.: 56498
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy