Młody mistrz programowania : języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Borkowska, Agnieszka.
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz
być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym wyzwania stają się ciekawsze. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski. | ||||||||||
Hasła: | Baltie Gry komputerowe - programowanie Języki programowania Programiści Programowanie (informatyka) Scratch Podręcznik Literatura polska | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, copyright 2018. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 296 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm. Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Informatyka i technologie informacyjne Twórcy: | Borkowski, Paweł. Autor | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)