Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu : praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców
Tytuł oryginału : : "Teaching children with autism to mind-read : a practical guide for teachers and parents,".
Autor: Howlin, Patricia
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Odpowiedzialność: | Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin ; [tłumaczenie Magdalena Karwala]. | ||||||||||||
Hasła: | Dziecko autystyczne Dziecko autystyczne - języka, badanie i metody Emocje Komunikacja interpersonalna Nauczanie Uczucia - psychologia Poradniki dla nauczycieli Poradniki dla rodziców | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Jak, 2010. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 300 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia strona 285. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Twórcy: | Baron-Cohen, Simon. Autor | Hadwin, Julie. Autor Karwala, Magdalena. Tłumaczenie Powiązane zestawienia: | Terapeutyczne | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)