Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategie rozwoju przedsiębiorstw : nowe spojrzenie / Agnieszka Zakrzewska-Bielawska.
Okładka pozycji Strategie rozwoju przedsiębiorstw : nowe spojrzenie

Strategie rozwoju przedsiębiorstw : nowe spojrzenie

Autor: Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka Freda.




"Strategie rozwoju przedsiębiorstw" - opis wydawcy. Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja ambidexterity, zakładająca jednoczesność działań eksploracyjnych i eksploatacyjnych, co ma zapewnić firmie sukces i względnie

trwałą przewagę konkurencyjną. Pojawia się tu jednak pytanie, czy strategia oburęczna jest właściwa dla wszystkich przedsiębiorstw, a jeśli nie, to co warunkuje jej wybór. Poszukując na nie odpowiedzi, Autorka: - definiuje strategię oburęczną przez pryzmat: podstawowych wyborów strategicznych związanych z wyborem celów firmy, domeny produktowo-rynkowej, źródeł przewagi konkurencyjnej oraz podejścia do tworzenia i realizacji strategii; - identyfikuje i systematyzuje antecedencje wyboru strategii ambidexterity oraz efekty jej realizacji; - dokonuje oceny wyborów strategicznych przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce z perspektywy wpływu poszczególnych antecedencji i osiąganych wyników, dostarczając tym samym wiedzy i wskazówek, w jakich okolicznościach wybór strategii ambidexterity przynosi najlepsze rezultaty. Książka wskazuje dotychczasowe ustalenia badawcze, nadal istniejące luki poznawcze oraz kierunki dalszych badań. W związku z tym jest przeznaczona dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania oraz szerokiego grona kadry kierowniczej, która w swych działaniach musi dokonywać trudnych wyborów strategicznych ukierunkowanych, z jednej strony, na wzrost efektywności przedsiębiorstwa, z drugiej zaś na poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Zakrzewska-Bielawska.
Hasła:Organizacja
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie strategiczne
Opracowanie
Podręcznik akademicki
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2018.
Opis fizyczny:273 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Na stronie redakcyjnej błędny ISBN. Bibliografia na stronach 248-273.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Powstanie dzieła:2018 r.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Organizacja
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87

Sygnatura: Rewersy: 65
Numer inw.: 89633
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowekzamów

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 658
Numer inw.: 79626
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.455
Numer inw.: 56455
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy