Infomorfoza : zarządzanie informacją w nowych mediach
"Zarządzanie informacją w nowych mediach "
Autor: Nowina-Konopka, Maria.
Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach - opis wydawcyInfomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych,
niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia".- z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-KlasKsiążka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją.- z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maria Nowina Konopka. | ||||||||||||||
Seria: | Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna | ||||||||||||||
Hasła: | 2001- Internauci Media społecznościowe Potrzeby informacyjne Środki masowego przekazu Zachowania informacyjne Zarządzanie informacją Opracowanie Media i komunikacja społeczna | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2017. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 1. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 309, [3] strony : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 283-309. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Powiązane zestawienia: | Środki masowego przekazu | Media społecznościowe Zarządzanie informacją Zachowania informacyjne Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.434
Numer inw.: 56434
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Nowina-Konopka, Maria
Maria Nowina - Konopka - dr hab. profesor w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagielońskiego w Zakładzie Nowych Mediów.
w obszarze zainteresowania naukowego znajdują się : zarządzanie informacją, społeczeństwo sieciowe, nowe media, demokracja elektroniczna, komunikowanie społeczne i polityczne.
Źródło: https://media.uj.edu.pl