Znaj Znak / [Gra planszowa] : gra edukacyjna
"Gra edukacyjna "
Autor: Madaj, Karol
"Znaj Znak", najnowsza z serii gier edukacyjnych IPN, jest grą niezwykłą. Jest to jeden z niewielu tytułów edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnej porcji wiedzy są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Nowatorstwo gry "Znaj Znak" polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której
przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica. Zasady gry można wytłumaczyć w pół minuty. Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart. Edukacyjne planszowe gry historyczne Instytutu Pamięci Narodowej od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doceniane są zarówno przez szerokie grono odbiorców, nauczycieli i wychowawców, jak również specjalistów branżowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | [projekt gry i koordynacja wydania Karol Madaj ; współpraca Tomasz Ginter, Kamila Sachnowska]. |
Hasła: | Gry edukacyjne Gry planszowe |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, cop. 2015. |
Wydanie: | Wydanie 2. |
Zawartość pudełka: | Pudełko (8 s., 265 kart) ; |
Uwagi: | Zawartość: 1 instrukcja, 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków. Wiek 10+, liczba graczy 2-16, czas gry 15 min. |
Forma gatunek: | Obiekty trójwymiarowe. |
Twórcy: | Ginter, Tomasz. Współpraca Sachnowska, Kamila. Współpraca |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)