Kreatywność językowa w reklamie : podręcznik nie tylko dla specjalistów
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy
ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra. | ||||||||||||||
Hasła: | Język Kreatywność Reklama Stylistyka Podręcznik Językoznawstwo | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 185, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 177-[186]. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. | Dziedzina: | Językoznawstwo | Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Burska, Katarzyna. Autor | Cieśla, Bartłomiej. Autor Jachimowska, Katarzyna. Autor Kudra, Barbara. Autor Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.326
Numer inw.: 56326
Dostępność: tylko na miejscu