Altamir
Autor: Joopen, Peter-Paul.
Altamira w roku 11 767 p.n.e. Mieszkacie w jaskini wraz z pozostałymi myśliwymi. Każdego wieczora siadacie przy ognisku i planujecie, dokąd udacie się następnego dnia, aby przynieść do domu żywność, futra oraz surowce na nową broń. Podczas polowania spotykacie nie tylko tygrysy szablozębe, bawoły oraz niedźwiedzie jaskiniowe, lecz głównie łowców z sąsiadujących plemion, z którymi musicie
rywalizować. Ten, komu powiedzie się najlepiej i schwyta najwięcej zwierzyny, zostanie uznany za najlepszego myśliwego.Posyłasz swych myśliwych na tereny łowieckie, gdzie wykonują broń, zaś za pomocą odpowiedniej broni mogą później zabijać zwierzynę podczas polowania. Dzięki temu otrzymujesz punkty, zaś grę wygrywa ta osoba, która zdobędzie ich najwięcej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | autor Peter-Paul Joopen; ilustracje Andreas Mack; skład i zasady Victor Boden. |
Hasła: | Gry i zabawy umysłowe |
Adres wydawniczy: | München : Zoch Verlog, 2007. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Czas gry: 60-75 min. Liczba graczy: 3-5. Instrukcja w języku francuskim,niemieckim, polskim. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Twórcy: | Bodem, Victor. Opracowanie Mack, Andreas. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 12+. 12+. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: G.324
Numer inw.: 324
Dostępność: wypożyczana na 14 dni