Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Zespół Aspergera - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zespół Aspergera : zrozumieć, aby pomóc / Agnieszka Kozdroń.
Okładka pozycji Zespół Aspergera : zrozumieć, aby pomóc

Zespół Aspergera : zrozumieć, aby pomóc

Autor: Kozdroń, Agnieszka.





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Kozdroń.
Seria:Engram
Hasła:Dziecko z zespołem Aspergera
Osoby z zespołem Aspergera
Psychologia dziecka
Psychologia
Zespół Aspergera
Poradniki dla rodziców
Poradniki dla wychowawców
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2015.
Opis fizyczny:261 stron ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia strony 257-261.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. ROZDZIAŁ I. Zespół Aspergera - opis i charakterystyka osób z tym syndromem
  3. 1. Wiadomości podstawowe
  4. 1.1. Czym jest zespół Aspergera?
  5. 1.2. Kryteria diagnostyczne zespołu Aspergera
  6. 1.3. Kliniczne wskazania etiologii syndromu
  7. 1.4. Charakterystyka osobowości dotkniętej zespołem Aspergera
  8. 2. Zaburzenia integracji sensorycznej
  9. 2.1. Zaburzenia integracji sensorycznej w ujęciu Zbigniewa Przyrowskiego
  10. 2.2. Świat zmysłów w praktycznym ujęciu
  11. ROZDZIAŁ II. Poradnik dla pedagogów
  12. 1. Podstawy trudności i niepowodzeń edukacyjnych w kontekście zaburzenia ze spektrum autyzmu
  13. 1.1. Trudności i niepowodzenia dziecka w edukacji formalnej - definicje
  14. 1.2. Niepowodzenia edukacyjne dziecka z zespołem Aspergera
  15. 1.3. Przyczyny powstania trudności i niepowodzeń dziecka z zespołem Aspergera w kontekście procesu integracji w placówkach edukacyjnych
  16. 1.4. Przyczyny trudności i niepowodzeń edukacyjnych dziecka z ZA leżące po stronie kadry dydaktycznej
  17. 1.5. System rodzinny przyczyną trudności i niepowodzeń edukacyjnych dziecka z zespołem Aspergera
  18. 2. Praktyczne metody oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych na dziecko z zespołem Aspergera w placówce przedszkolnej
  19. 2.1. Określenie potrzeb dziecka z zespołem Aspergera rozpoczynającego proces edukacji formalnej w placówce przedszkolnej
  20. 2.2. Wspieranie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w placówce edukacyjnej
  21. 2.3. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w zakresie kompetencji społecznych
  22. 2.4. Adekwatne oddziaływania pedagogiczne w kontekście zaburzeń integracji sensorycznej dziecka z zespołem Aspergera
  23. 2.5. Efektywna współpraca z opiekunami dziecka
  24. ROZDZIAŁ III. Poradnik dla rodziców
  25. 1. Informacje praktyczne
  26. 1.1. Uporządkowanie spraw formalnych
  27. 1.2. Diagnoza
  28. 1.3. Orzeczenie o niepełnosprawności
  29. 2. Terapia dla twojego dziecka
  30. 2.1. Relacja dziecko - terapeuta
  31. 2.2. Współpraca z rodzicami
  32. 2.3. Organizacja pracy podczas terapii
  33. 2.4. Osobowość terapeuty
  34. 2.5. Przebieg terapii
  35. 2.6. Przemoc w terapii
  36. 2.7. Zalecane metody terapeutyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami autystycznymi
  37. 2.7. Efekty terapeutyczne
  38. 3. Terapeutyczne oddziaływania w środowisku domowym
  39. 3.1. Pokochać dziecko z diagnozą
  40. 3.2. Akceptacja
  41. 3.3. Zaspokojenie potrzeb dziecka w środowisku rodzinnym
  42. 3.4. Postawy rodzicielskie wobec niepełnosprawności
  43. 3.5. Gdy na ZA cierpi ojciec i syn
  44. 3.6. Przemoc w placówkach edukacyjnych
  45. Zakończenie

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 140
ul. Mozarta 1 (V piętro)
tel. 22 847 77 31

Sygnatura: 61
Numer inw.: 4482
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

MBdDiM nr XXXI
ul. Tyniecka 40a
tel. 22 646 46 49

Sygnatura: Sala górna: 159.9
Numer inw.: 13671
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 091854
do dnia: 2024-06-06
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Nowe scenariusze zajęć dla nauczycieli pedagogów i rodziców  1Okładka książki  Trudne doświadczenia rodzinne : jak się z nich wyzwolić i być szczęśliwym?  3Okładka książki  Wychowanie przez zabawę : projekty i gry w kształtowaniu kluczowych kompetencji u dzieci i młodzieży  4




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy