Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Zachowania konsumentów - opis wydawcyPierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu
Warszawskiego.Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o redaktorze:dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy Marcin Awdziej, Małgorzata Bartosik-Purgat, Jadwiga Berbeka, Julita Czernecka, Lechosław Garbarski, Beata Gotwald-Feja, Bogdan Gregor, Urszula Grzega, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek, Ewa Kieżel, Agata Linkiewicz, Anna Łaszkiewicz, Henryk Mruk, Agata Niemczyk, Anna Olejniczuk-Merta, Jolanta Tkaczyk, Katarzyna Wysocka, Tomasz Zalega. | ||||||||||||||||||||
Seria: | Marketing | ||||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Decyzje Komunikacja internetowa Komunikowanie marketingowe Konsumenci (ekonomia) Społeczeństwo informacyjne Zachowanie Materiały pomocnicze Praca zbiorowa Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. | ||||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 281, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2005-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Twórcy: | Awdziej, Marcin. Autor | Bartosik-Purgat, Małgorzata. Autor Berbeka, Jadwiga. Autor Czernecka, Julita. Autor Garbarski, Lechosław. Autor Gotwald-Feja, Beata. (1986- ). Autor Gregor, Bogdan. (1943- ). Autor Grzega, Urszula. Autor Jankowiak-Kaczmarek, Agnieszka. Autor Kieżel, Ewa. Autor Linkiewicz, Agata. Autor Łaszkiewicz, Anna. Autor Mruk, Henryk. Autor Niemczyk, Agata. Autor Olejniczuk-Merta, Anna. Autor Tkaczyk, Jolanta. Autor Wysocka, Katarzyna. Autor Zalega, Tomasz. Autor Redakcja Przeznaczenie: | Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. | Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Decyzje - gospodarka | Komunikacja marketinowa Konsumenci (ekon.) Społeczeństwo informacyjne Zachowanie - socjologia Komunikacja internetowa Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.803
Numer inw.: 55803
Dostępność: tylko na miejscu