Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20171018150636005624 / Katalog / Szczegóły pozycji

Zachowania konsumentów - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy Marcin Awdziej, Małgorzata Bartosik-Purgat, Jadwiga Berbeka, Julita Czernecka, Lechosław Garbarski, Beata Gotwald-Feja, Bogdan Gregor, Urszula Grzega, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek, Ewa Kieżel, Agata Linkiewicz, Anna Łaszkiewicz, Henryk Mruk, Agata Niemczyk, Anna Olejniczuk-Merta, Jolanta Tkaczyk, Katarzyna Wysocka, Tomasz Zalega.
Okładka pozycji Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe




Zachowania konsumentów - opis wydawcyPierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu

Warszawskiego.Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o redaktorze:dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy Marcin Awdziej, Małgorzata Bartosik-Purgat, Jadwiga Berbeka, Julita Czernecka, Lechosław Garbarski, Beata Gotwald-Feja, Bogdan Gregor, Urszula Grzega, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek, Ewa Kieżel, Agata Linkiewicz, Anna Łaszkiewicz, Henryk Mruk, Agata Niemczyk, Anna Olejniczuk-Merta, Jolanta Tkaczyk, Katarzyna Wysocka, Tomasz Zalega.
Seria:Marketing
Hasła:2001-
Decyzje
Komunikacja internetowa
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Społeczeństwo informacyjne
Zachowanie
Materiały pomocnicze
Praca zbiorowa
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017.
Opis fizyczny:281, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2005-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Awdziej, Marcin. Autor

Bartosik-Purgat, Małgorzata. Autor

Berbeka, Jadwiga. Autor

Czernecka, Julita. Autor

Garbarski, Lechosław. Autor

Gotwald-Feja, Beata. (1986- ). Autor

Gregor, Bogdan. (1943- ). Autor

Grzega, Urszula. Autor

Jankowiak-Kaczmarek, Agnieszka. Autor

Kieżel, Ewa. Autor

Linkiewicz, Agata. Autor

Łaszkiewicz, Anna. Autor

Mruk, Henryk. Autor

Niemczyk, Agata. Autor

Olejniczuk-Merta, Anna. Autor

Tkaczyk, Jolanta. Autor

Wysocka, Katarzyna. Autor

Zalega, Tomasz. Autor
Redakcja

Przeznaczenie:Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Decyzje - gospodarka
Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Społeczeństwo informacyjne
Zachowanie - socjologia
Komunikacja internetowa
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.803
Numer inw.: 55803
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy