Internacjonalizacja polskich mikro- i małych przedsiębiorstw w procesie integracji europejskiej i globalizacji
Autor: Duda, Joanna.
Internacjonalizacja polskich mikro- i małych przedsiębiorstw - opis wydawcyW związku z niskim stopniem umiędzynarodowienia polskich mikro- i małych przedsiębiorstw, celem książki jest identyfikacja barier internacjonalizacji oraz aktualnie stosowanych strategii i modeli umiędzynarodowienia i wskazanie skutecznych strategii oraz form internacjonalizacji dedykowanych specjalnie dla polskich mikro- i małych przedsiębiorstw. Dodatkowym walorem publikacji jest prezentacja strategii stosowanych w innych krajach: Europy środkowowschodniej jak np. Czechy oraz w gospodarkach rozwiniętych (Niemcy, Finlandia, Austria i Wielka Brytania).
Odpowiedzialność: | Joanna Duda. | ||||||||||||||
Hasła: | 2001- Internacjonalizacja przedsiębiorstw Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) Polska Opracowanie Gospodarka, ekonomia, finanse | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, copyright 2016. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 419 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 375-406. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zakres czasowy: | 2001-2013 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Powiązane zestawienia: | Internacjonalizacja przedsiębiorstw | Przedsiębiorstwa małe i średnie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.785
Numer inw.: 55785
Dostępność: tylko na miejscu