Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej / Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz.
Okładka pozycji Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Autor: Grobelna, Aleksandra.




Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym

występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz.
Hasła:Marketing terytorialny
Turystyka - zarządzanie
Znaki towarowe - marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2017.
Opis fizyczny:241 stron : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 225-241.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju
  2. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności
  3. Rozdział 3. Marka a region turystyczny
  4. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny
  5. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne
  6. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne
  7. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia
  8. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi
  9. Rozdział 8. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 338
Numer inw.: 78109
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy