Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Autor: Romanowska, Maria
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka
przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne, podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maria Romanowska. | ||||||||
Hasła: | Planowanie strategiczne Podręcznik Zarządzanie i marketing | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. | ||||||||
Wydanie: | Wydanie 3. zmienione. | ||||||||
Opis fizyczny: | 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 269-271. | Przeznaczenie: | Dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. | Dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: Czytelnia: 658
Numer inw.: 78044
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni