Rytuały medialne w komunikowaniu masowym : przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych "Fakty" TVN i "Wiadomości" TVP
Autor: Seklecka, Aleksandra.
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym - opis wydawcy"Dr Aleksandra Seklecka włożyła ogrom pracy w zebranie materiałów o tak licznych elementach teorii mediów, niektórych bardziej znanych, także w Polsce, wielu innych znacznie mniej. To książka nie tylko dla politologów, lecz także dla szerokiego kręgu studentów różnych kierunków, coraz częściej nie tylko społecznych, włącznie z zarządzaniem o profilu
humanistycznym, a także kierunków humanistycznych, szukających miejsca pracy na rynku public relations, marketingu politycznego i samorządowego. Dla nich książka będzie istotnie inspirującą monografią - przydatną przy konceptualizacji teoretycznej i podbudowy hipotez na temat natury współczesnego komunikowania masowego. Dla studentów socjologii, medioznawstwa, na których wykłada się elementy wiedzy o komunikacji społecznej, mediach, marketingu politycznego, kierunków kształtowaniu wizerunku itp. będzie to pożyteczna pozycja, zwłaszcza gdy przygotowują prace magisterskie lub doktorskie z tych zakresów tematycznych. Dla praktyków licznych zawodów medialnych, w tym klasycznego dziennikarstwa, to inspirująca refleksja nad swą działalnością i jej doskonaleniem".Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa"Recenzowaną książkę oceniam pozytywnie. Uważam, że stanowi ona wartościowy wkład do dyskursu naukowego na temat nie tylko specyfiki audycji informacyjnych, ale i rytuałów medialnych. Pozytywna ocena dotyczy zarówno wyboru tematyki, zastosowanej w badaniu metodologii, jak i treści opracowania. W szczególności na uznanie zasługuje umiejętność wykorzystania literatury przedmiotu do samodzielnej analizy".Z recenzji dr hab. Agnieszki Stępińskiej, prof. UAM
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Aleksandra Seklecka. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Komunikacja społeczna Telewizyjne programy informacyjne Polska Materiały pomocnicze Monografia Media i komunikacja społeczna | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 402, [4] strony : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 375-397. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zakres czasowy: | 2010-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Odbiorcy: | Politolodzy. Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Telewizja – Polska | Komunikacja społeczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.596
Numer inw.: 55596
Dostępność: tylko na miejscu