Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20170825191713028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

Rytuały medialne w komunikowaniu masowym - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Rytuały medialne w komunikowaniu masowym : przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych
Okładka pozycji Rytuały medialne w komunikowaniu masowym : przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych

Rytuały medialne w komunikowaniu masowym : przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych "Fakty" TVN i "Wiadomości" TVP

Autor: Seklecka, Aleksandra.




Rytuały medialne w komunikowaniu masowym - opis wydawcy"Dr Aleksandra Seklecka włożyła ogrom pracy w zebranie materiałów o tak licznych elementach teorii mediów, niektórych bardziej znanych, także w Polsce, wielu innych znacznie mniej. To książka nie tylko dla politologów, lecz także dla szerokiego kręgu studentów różnych kierunków, coraz częściej nie tylko społecznych, włącznie z zarządzaniem o profilu

humanistycznym, a także kierunków humanistycznych, szukających miejsca pracy na rynku public relations, marketingu politycznego i samorządowego. Dla nich książka będzie istotnie inspirującą monografią - przydatną przy konceptualizacji teoretycznej i podbudowy hipotez na temat natury współczesnego komunikowania masowego. Dla studentów socjologii, medioznawstwa, na których wykłada się elementy wiedzy o komunikacji społecznej, mediach, marketingu politycznego, kierunków kształtowaniu wizerunku itp. będzie to pożyteczna pozycja, zwłaszcza gdy przygotowują prace magisterskie lub doktorskie z tych zakresów tematycznych. Dla praktyków licznych zawodów medialnych, w tym klasycznego dziennikarstwa, to inspirująca refleksja nad swą działalnością i jej doskonaleniem".Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa"Recenzowaną książkę oceniam pozytywnie. Uważam, że stanowi ona wartościowy wkład do dyskursu naukowego na temat nie tylko specyfiki audycji informacyjnych, ale i rytuałów medialnych. Pozytywna ocena dotyczy zarówno wyboru tematyki, zastosowanej w badaniu metodologii, jak i treści opracowania. W szczególności na uznanie zasługuje umiejętność wykorzystania literatury przedmiotu do samodzielnej analizy".Z recenzji dr hab. Agnieszki Stępińskiej, prof. UAM

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Aleksandra Seklecka.
Hasła:2001-
Komunikacja społeczna
Telewizyjne programy informacyjne
Polska
Materiały pomocnicze
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Adres wydawniczy:Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2017.
Opis fizyczny:402, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 375-397.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zakres czasowy:2010-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Odbiorcy:Politolodzy. Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Telewizja – Polska
Komunikacja społeczna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.596
Numer inw.: 55596
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy