Magia dla początkujących
Autor: Jasiński, Maciej
Kasia spędza weekend u dziadka i to wtedy odkrywa, że za regałem z książkami jest ukryte pomieszczenie, w którym schowana jest magiczna księga, będącą w rodzinie od wielu pokoleń. Dzięki niej Kasia sprowadzi na ziemię gościa z odległego świata, który będzie mógł stać się jej największym przyjacielem, ale także źródłem wielu problemów i przygód. To nie jest zwykła
książka, jak wszystkie inne. W tej książce to czytelnik podejmuje decyzje co powinni zrobić bohaterowie i w ten sposób rozwija się akcja. To taka interaktywna zabawa, przypominająca grę przygodową z licznymi zagadkami. Zwykła książka zawsze będzie miała identyczną treść, a tę można czytać wielokrotnie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maciej Jasiński ; zilustrował Jacek Frąś. | ||||||||||||||||
Seria: | Jak wytresować Cthulhu / Maciej Jasiński : t. 1 | ||||||||||||||||
Hasła: | Zaklęcia i czary Opowiadania i nowele Literatura polska | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Tadam - Grupa Wydawnicza Vectio, 2016. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | [97] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm. Uwagi: | Książka interaktywna. | Forma gatunek: | Książki. Proza. | Zakres czasowy: | 2016. | Twórcy: | Frąś, Jacek. Ilustracje | Odbiorcy: | Dzieci. 9-13 lat. | Powiązane zestawienia: | Gry i zabawy dla dzieci | Fantasy Fantasy (literatura dla młodzieży) Powieść i opowiadanie o wampirach, istotach, zjawiskach paranormalnych Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58
BD nr III
ul. Tuchlińska 2A
tel. 22 843 20 87
BD nr XXXIII
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 847 63 43
BD nr LIV
ul. Ludowa 4
tel. 22 851 64 24
Notka biograficzna:
Jasiński, Maciej
Maciej Jasiński 1977 - scenarzysta i dziennikarz zastępca redaktora naczelnego w magazynach popkulturowych "SFera" i "Kult"; przez wiele lat związany z branżą pism komputerowych - "Świat Gier Komputerowych" czy "Top Games". Specjalizuje się w grach komputerowych, filmie i komiksie. Obecnie pracuje zawodowo nad scenariuszami gier komputerowych. Pomysłodawca takich serii komiksowych, jak: Red, Pixel, The X Games, Atomix scenarzysta dwóch komiksów zamieszczonych w Antologii "Człowiek w probówce" Dzień Dziadka, Historia policyjna. Napisał także scenariusze do kilkudziesięciu krótkich [>>]