Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji
Autor: Meger, Zbigniew.
Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji - opis wydawcy Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Na bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz wiedzy od nauczyciela do ucznia. Druga koncepcja stanowi bazę strategii uczenia się, która w praktyce dąży do jak
najlepszego dopasowania procesu dydaktycznego do możliwości uczącej się osoby. Obie te strategie - ujęte tutaj syntetycznie - zostały już w wielu szczegółach omówione w podręcznikach dydaktyki. W odniesieniu do nich nowa strategia kooperacji, traktująca wiedzę jako szczególną konstrukcję umysłową, wyraża obiecujące idee, zmieniające kształt całej edukacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Zbigniew Meger. | ||||||||||||||
Hasła: | 2001- Nauczanie Uczenie się Opracowanie Edukacja i pedagogika | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 152 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 145-152. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Odbiorcy: | Nauczyciele. | Powiązane zestawienia: | Nauczanie | Uczenie się Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.551
Numer inw.: 55551
Dostępność: tylko na miejscu