E-marketing terytorialny : teoria i praktyka
Autor: Kancik-Kołtun, Ewelina.
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka - opis wydawcy"Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań - przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat - dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania,
dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki." [Autorka
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ewelina Kancik-Kołtun. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Marketing elektroniczny Marketing terytorialny Polska Opracowanie Polityka, politologia, administracja publiczna Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 382 strony : fotografie, ilustracje; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 333-345. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Polityka, politologia, administracja publiczna | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2001-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Twórcy: | Korzeniowska, Anna. Redakcja | Misterek, Wojciech. Redakcja Powiązane zestawienia: | Marketing elektroniczny | Marketing terytorialny Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.544
Numer inw.: 55544
Dostępność: tylko na miejscu