Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




E-marketing terytorialny - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki E-marketing terytorialny : teoria i praktyka / Ewelina Kancik-Kołtun.
Okładka pozycji E-marketing terytorialny : teoria i praktyka

E-marketing terytorialny : teoria i praktyka

Autor: Kancik-Kołtun, Ewelina.




E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka - opis wydawcy"Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań - przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat - dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania,

dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki." [Autorka

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Ewelina Kancik-Kołtun.
Hasła:2001-
Marketing elektroniczny
Marketing terytorialny
Polska
Opracowanie
Polityka, politologia, administracja publiczna
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017.
Opis fizyczny:382 strony : fotografie, ilustracje; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Polityka, politologia, administracja publiczna
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Korzeniowska, Anna. Redakcja

Misterek, Wojciech. Redakcja

Powiązane zestawienia:Marketing elektroniczny
Marketing terytorialny
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.544
Numer inw.: 55544
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy