Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20170607112102053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa / redakcja naukowa Agnieszka Bitkowska.
Okładka pozycji Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa

Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa




Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej.Adresatem publikacji jest przede wszystkim szerokie grono specjalistów z dziedziny zarządzania, którzy przygotowują przedsiębiorstwa do procesów restrukturyzacji, uczestniczą bądź kierują takimi procesami. Monografia ta, a zarazem kompendium wiedzy, kierowana jest również do doktorantów, studentów i uczestników studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Agnieszka Bitkowska.
Hasła:Konkurencyjność
Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo - organizacja
Zarządzanie strategiczne
Monografia
Podręcznik
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2010.
Opis fizyczny:276 stron : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 263-274.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2010 r.
Twórcy:Bitkowska, Agnieszka Anna. Redakcja

Powiązane zestawienia:Konkurencyjność
Przedsiębiorstwo – organizacja
Zarządzanie strategiczne
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE PODSTAWY RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
  2. Rozdział 1. Przesłanki procesów restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw
  3. Agnieszka Bitkowska
  4. 1.1. Nowa era przemian globalnych
  5. 1.2. Istota rewolucji technologicznej
  6. 1.3. Globalny kryzys ekonomiczny i jego wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw
  7. Rozdział 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako ciągły proces dostosowawczy
  8. Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik
  9. 2.1. Istota restrukturyzacji przedsiębiorstw
  10. 2.2. Klasyfikacja restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
  11. 2.3. Kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
  12. 2.4. Współczesne kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw
  13. Rozdział 3. Restrukturyzacja procesowa przedsiębiorstw
  14. Agnieszka Bitkowska
  15. 3.1. Istota procesowego podejścia do zarządzania
  16. 3.2. Przesłanki i założenia reengineeringu
  17. 3.3. W kierunku zarządzania procesami
  18. Rozdział 4. Koncepcje restrukturyzacji przedsiębiorstw
  19. Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik, Krzysztof Kolterman
  20. 4.1. Kierunki zmian w systemach zarządzania
  21. 4.2. Metody i narzędzia restrukturyzacji przedsiębiorstw
  22. 4.2.1. Benchmarking
  23. 4.2.2. TQM (Total Quality Management)
  24. 4.2.3. Lean Management
  25. 4.2.4. Outsourcing
  26. 4.2.5. Offshoring
  27. 4.2.6. Zarządzanie wiedzą
  28. 4.2.7. Organizacja inteligentna
  29. 4.2.8. Zarządzanie zaufaniem
  30. Rozdział 5. Wpływ technologii na proces restrukturyzacji przedsiębiorstw
  31. Agnieszka Bitkowska
  32. 5.1. Technologia w analizie strategicznej przedsiębiorstwa
  33. 5.2. Wpływ technologii na strategię przedsiębiorstw i kierunki restrukturyzacji
  34. Rozdział 6. Przebieg procesu restrukturyzacji przedsiębiorstwa
  35. Agnieszka Bitkowska
  36. 6.1. Procedura przebiegu restrukturyzacji
  37. 6.2. Identyfikacja potrzeb restrukturyzacji - diagnoza przedsiębiorstwa
  38. 6.2.1. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
  39. 6.2.2. Analiza potencjału przedsiębiorstwa
  40. 6.2.3. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
  41. 6.3. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa
  42. 6.4. Realizacja programu restrukturyzacji oraz kontrola przebiegu
  43. Rozdział 7. Rola kapitału ludzkiego w procesie restrukturyzacji
  44. Agnieszka Bitkowska
  45. 7.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie restrukturyzacji
  46. 7.2. Pracownicy w procesie zmian
  47. 7.3. Restrukturyzacja społecznie odpowiedzialna
  48. CZĘŚĆ II. RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ
  49. Rozdział 8. Restrukturyzacja poprzez transfer technologii na przykładzie
  50. PHPU "Arkol" sp. z o.o.
  51. Krzysztof Kolterman
  52. 8.1. Przesłanki restrukturyzacji
  53. 8.2. Koncepcja restrukturyzacji
  54. 8.3. Efekty restrukturyzacji
  55. Rozdział 9. Restrukturyzacja firmy szkoleniowej Centrum Edukacji EDUS
  56. Grażyna Wójcik
  57. 9.1. Przesłanki restrukturyzacji
  58. 9.2. Koncepcja restrukturyzacji
  59. 9.3. Efekty restrukturyzacji
  60. Rozdział 10. Restrukturyzacja procesów na przykładzie Biura Projektów Telekomunikacyjnych
  61. Stanisław Olszewski
  62. 10.1. Przesłanki restrukturyzacji
  63. 10.2. Koncepcja restrukturyzacji
  64. 10.3. Efekty restrukturyzacji
  65. Rozdział 11. Restrukturyzacja pionu bankowości detalicznej PKO Banku
  66. Polskiego SA
  67. Piotr Kawiński
  68. 11.1. Przesłanki restrukturyzacji
  69. 11.2. Koncepcja restrukturyzacji
  70. 11.3. Efekty restrukturyzacji
  71. Rozdział 12. Restrukturyzacja na przykładzie koncernu Volkswagen
  72. Katarzyna Anna Wójcik
  73. 12.1. Przesłanki restrukturyzacji
  74. 12.2. Koncepcja restrukturyzacji
  75. 12.3. Efekty restrukturyzacji.

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 658 C
Numer inw.: 72064
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.238
Numer inw.: 50238
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy